Parduotuvė
Apie mus Blogas D.U.K. Kontaktai

Prekių pirkimo, pristatymo ir grąžinimo taisyklės

Kaip pirkti?

Išsirinkite norimas prekes ir įsidėkite jas į pirkinių krepšelį. Peržiūrėję krepšelį ir norėdami įsigyti jame esančias prekes, spauskite mygtuką „Apmokėjimas“. Atidaromas užsakymo langas. Jame turite suvesti duomenis apie save, prekės pristatymo adresą ir pasirinkti apmokėjimo būdą. Užpildę visus laukus, paspauskite „Apmokėti“. Norėdami apmokėti už prekes, turėsite prisijungti prie pasirinktos banko sistemos. Apmokėjus užsakymą, pirkimo procesas bus baigtas.

Apmokėjimo taisyklės

Apmokėjimo būdai ir valiuta

Atsiskaityti galima naudojantis “Swedbank”, “Seb”, “Luminor”, “Citadele”, “Šiaulių banko” elektroninės bankininkystės paslaugomis, Visa/MasterCard mokėjimo kortelėmis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.

Pristatymo taisyklės

Prekių pristatymas per “Omniva” siuntų terminalą

Perkant už mažiau nei 50,00 € pristatymas į Omniva terminalą kainuos 2,70 €

Perkant už 50,00 € ir daugiau prekių pristatymas per Omniva siuntų terminalus – NEMOKAMAS.

Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Visi Omniva paštomatai įrengti lauke, todėl juose galima atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu.

Kaip atsiimti siuntą iš Omniva terminalo?

1. Nueikite prie OMNIVA savitarnos terminalo, nurodyto SMS žinutėje arba el.pašte.

2. Palietę ekraną, pasirinkite kalbą ir spauskite „Atsiimti siuntą“.

3. Įveskite SMS žinutėje ar el.pašte nurodytą siuntos atsiėmimo 6-ženklį kodą.

4. Atsidarius terminalo skyriaus durelėms, pasiimkite siuntą, uždarykite dureles ir patvirtinkite terminalo ekrane veiksmą.

Prekių pristatymas per “LP Express” siuntų terminalą

LP EXPRESS – tai Lietuvos pašto prekės ženklas, su kuriuo vystoma kurjerių ir siuntų savitarnos terminalų LP EXPRESS 24 veikla.

Daugiau apie paslaugą skaitykite www.lpexpress.lt el.paštas: [email protected]. Informacijos telefonas 8 700 55400. Dėl LP EXPRESS 24 terminalų informacija teikiama tel. +370 5 2052120.

Perkant  už mažiau nei 50,00 € pristatymas į LP Express terminalą kainuos 2,70 €

Perkant už 50,00 € ir daugiau prekių pristatymas per LP Express siuntų terminalus – NEMOKAMAS.

Kaip atsiimti siuntą iš LP Express terminalo?

Vaizdo įrašas:

https://youtu.be/BTxMlhaPILc

Prekių grąžinimo taisyklės

1.Jei Užsakovas nori pasinaudoti teise grąžinti prekes, užsakytas Ethereal.lt tinklalapyje, Užsakovas turi pats išsiųsti prekę (-es)

2.Užsakovas gali pasinaudoti teise grąžinti kokybišką ir nenaudotą prekę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos, informuodamas apie tai Bendrovę, kaip tai numato „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones“ taisyklės.

3.Grąžinant prekes laikomasi šių sąlygų:

3.1.Užsakovo pranešimas Bendrovei apie prekės grąžinimą yra pateikiamas nepraleidus prekės grąžinimui numatytų terminų.

3.2. Užsakovo prekė turi būti nesugadinta.

3.3. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje. Prekė turi būti nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos

(nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)

3.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo gauta.

3.5. Visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigytomis prekėmis, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis.

3.6. Grąžinant prekę būtina pateikti jos pirkimo kvitą ir užpildytą grąžinimo dokumentą.

3.7. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami kuomet Ethereal gauna prekę.

3.8. Bendrovė turi teisę atsisakyti priimti Užsakovo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų.

3.9. Bendrovė turi teisę negrąžinti Užsakovui jo sumokėtos sumos tol, kol prekės negrąžintos Bendrovei ir nėra patikrintos dėl atitikimo Taisyklių 3.1. – 3.7. punktams.