Dažniausiai Užduodami Klausimai

Kiek laiko trunka pristatymas?

Prekes stengiamės pristatyti kaip galėdami greičiau, vietoje turimas prekes išsiunčiame tą pačią dieną, o tas, kurių sandėlyje neturime – pristatome per 4-7 d.d. Turėkite omenyje, kad greičiausiai prekes pristatome per paštomatus. Pristatymas per paštą gali užtrukti ilgiau.

Ar prekes pristatote visoje Lietuvoje?

Prekes pristatome į visus Lietuvos miestus ir miestelius. Pristatymas į Kuršių neriją yra brangesnis.

Ar galėčiau gauti specialius pasiūlymus arba nuolaidas perkant didesnius prekių kiekius?

Taip. Dėl specialių pasiūlymų ar nuolaidų, susisiekite elektroniniu paštu [email protected].

Dirbu grožio srityje, ar galėčiau produktus įsigyti su nuolaida? Kokie privalumai laukia manęs?

Dirbantiems grožio srityje, tam tikriems produktas galime pasiūlyti papildomas nuolaidas. Dėl specialių pasiūlymų ar nuolaidų, susisiekite elektroniniu paštu [email protected].

Įsigijau kosmetikos priemonę, tačiau norėčiau ją grąžinti, nes pabandžius man netiko spalva. Kaip galėčiau tą padaryti?

Jeigu užsisakius prekes, norite pasinaudoti teise jas grąžinti, prekes, užsakytas Ethereal.lt tinklalapyje, turite išsiųsti patys, nebent prekių grąžinimas įvyksta dėl mūsų klaidos. Pavyzdžiui, gauta prekė nėra tokia, kurią užsakėte (skiriasi atspalvis ar prekės modelis). Galite grąžinti tik kokybiškas ir nenaudotas prekes per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos, prieš tai informuojant mus elektroniniu paštu [email protected]. Prekės, kurią jau bandėte, grąžinti negalite. Jeigu prekės pakuotė ir komplektacija nėra pažeista, gavę prekę grąžinsime Jums pinigus.

Ar galėčiau apžiūrėti ir atsiimti prekę vietoje?

Tokios galimybės šiuo metu neturime.

Kaip galėčiau stebėti savo užsakytas prekes ar sekti savo užsakymą?

Išsiuntus prekes, gaunate automatinį laišką su siuntos sekimo kodu ir papildoma informacija. Jeigu užsisakėte pristatymą per paštą, dėl siuntos sekimo kodo galite kreiptis elektroniniu paštu [email protected].

Ar galite man padėti išsirinkti tinkamą prekę?

Taip, žinoma galite kreiptis elektroniniu paštu [email protected].

Jūsų asortimente nerandu norimų prekių. Ką daryti?

Esame įkėlę tik nedidelę dalį savo prekių pasiūlos, todėl susisiekus asmeniškai galėsime Jums atsakyti ar tokios prekės šiuo metu nėra ir pakonsultuosime jei norėsite išbandyti ką nors naują. Šiuo klausimu galite į mus kreiptis elektroniniu paštu [email protected].